This is my life.

Vi lever i en värld full av ideal. Vi lever i en värld där vi måste följa en mall för att bli accepterade. Vi lever i en värld där vi ser folk som försöker vara perfekta. Utan någon framgång. Vi lever i en värld där folk går runt och mår dåligt för att dom inte kan bli accepterade för den dom är. Vi lever i en värld full av idioter, vi lever i en värld fylld med mallar som vi ska följa. Men jag, jag tänker inte följa mallarna. Jag tänker vara den jag är. Skita i om folk inte vill acceptera vem jag är. Men dom som accepterar mig och alla andra som vågar visa vem man är .. dom är människor! Inte som några jävla robotar som följer dom där jävla mallarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0