Fynda!

Ligger i husvagnen och mår dåligt. Jättetäppt i näsan och ont i huvudet. Men men, blir nog bra! Ligger och tittar på Desperate Housewives såklart, haha! 
Igår så köpte jag ett klädställ på Nässjöloppis och så har jag även köpt ett par vinröda converse! Är så jävla snyggt med vinröda men har inte haft pengar till det och så fick jag dom för 200 kr! Jätte billigt! 
Igår var vi ute och åkte runt på Öland, och när vi var vid Böda så var det en olycka så fick sitta i bilkö som är så jävla tråkigt! Och senare fick vi reda på att det var en pojke som hade blivit påkörd av en lastbil, insane. 
Vi var på massa outlets men hittade inget! Vill åka hem, inte kul att vara i en liten husvagn när man är sjuk! Dessutom vill jag hem och fixa med mitt rum, haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Jessy

åh skulle med vilja ha ett sådan klädställ,såg att du köpte det haha ;D
nice blogg btw. <3

Svar: Ja, är as nöjd! behöver verkligen ett sånt haha! :DTack, detsamma ;)<3
juliialundstrom.blogg.se

2012-07-12 @ 19:21:40
URL: http://www.nattstad.se/JessyGunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0