Dåligt självförtroende.

Det jag ska skriva nu är inte för att få uppmärksamhet eller nått. Men jag har så äckligt dåligt självförtroende.. Är så missnöjd med allt. Jag försöker ta åt mig när folk säger snälla saker .. men är så svårt. Jag har fått höra att om man laddar upp bilder på sig själv så har man inte dåligt självförtroende? Vilket bara är bullshit. Vart jag en går jämnför jag mig själv med massa andra. Tänker "att sådär vill jag verkligen se ut osv. Vissa dagar tycker jag att jag ser okey ut och då är jag på ganska bra humör och vissa dagar vill jag knappt gå ut. Jag hatar att ha dåligt självförtroende. Önskar jag kunde vara nöjd med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0