Band tatueringar?

Jag är ganska sugen på någon slags tatuering som har med Maiden att göra. Kanske nått citat ur en låt eller nått liknande för jag känner att Iron Maiden är ett band som jag alltid kommer tycka om. Men jag vet massa människor som har bandnamn intatuerade, porträtt på sina idoler osv och jag tycker det är helt okej, men det är väldigt många människor som är skeptiska till bandtatueringar eller ja, tatueringar over all. Men oftast när man tatuerar in ett bands namn/låtar är det kanske inte just för att man tyckte om det bandet i ett år, utan då är det ju för att man kanske har växt upp med den musiken, eller att man kanske lyssnade på den musiken när man gick i genom en svår tid. För många männsikor säger "du kommer ångra dig", men nej.. hur ska någon annan människa kunna veta det? Det är bara nått man själv kan avgöra! Och sen om man tatuerar nån meningen från en låt kan det ju vara just dom orden som kan betyda massa för personen, inte just bandet/artisten. T.ex. jag har en släkting som är helt emot tatueringar och piercings .. men jag tycker att om man själv vill ha en tatuering eller piercing så ska ingen säga "du kommer ångra dig" för det är din kropp och du gör vad du vill!
 
För övrigt har jag kommit på två tatueringar som jag verkligen vill ha. Countdown to my 18th birthday begins! 
En rostatuering vill jag verkligen ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0